Tuesday, June 1, 2010

Bukan kita program coordinator

Bismillah...

Desa Rishah. 5.45 pm.1 Jun 2010

Sebaik pulang dari segala kesibukan cerita dan sandiwara dunia, kini saya dah pulang ke kampung halaman dengan hati yang sangat tenang tanpa perlu pikir program, assignments or whatsoever.
jadi sisa cuti sebulan yang tinggal ni harus di manfaatkan dengan baik.sebulan nie memang sepatutnya free dari apa2 gangguan. haish.bakal bosan nih.

1. kutipan pengalaman baru di sungai nibong masih belum sempat di update,sory *macam beribu jer follower.haha* insyaalaah, dalam seminggu ni blog ni bakal berjalan semula seperti mana saya di jogjakarta. haha~~~ *daniel bajet hebat kan?* ;p

2. fighthing ok daniel! beberapa perancangan dah ada lam kepala. seperti diatas, cerita keluarga angkat di sungai nibong masih dalam suntingan.

3. dan seterusnya kisah cinta saya yang tertinggal di jogjakarta. sedih giler!!

4. juga sedikit research mengenai siapa/apa muhammadiyah dan apa fahaman mereka masih dalam pembikinan.ada sahabat yang dia nak tahu sangat pasal muhammadiyah di indonesia nie.jadi saya berbesar hati nak buat sedikit research mengenainya dan berkongsi apa yang saya belajar di kelas Muhammadiyahnism semasa sebulan di Jogjakarta.

5. seterusnya plan melancong ke seluruh malaysia *kalo sempat*... dalam masa terdekat, saya merancang nak ke pulau pangkor. mencari ketenangan abadi dari hiruk pikuk kota. *ayat macam dah keje 20 tahun*

6. kalu tak melancong pon, saya nak duduk kampung umah nenek~~lepak2 dalam kampung macam kat sg nibong tersebut. at least i can rest before looking at those books *criminal law, constitutional law, family law,law of succession etc* benci  nak g library lagi!!!

7. then, pasal israel setan pun menarik gak untuk ditulis~~tapi blum cukup modal. hum...

8. harap2 semua impian diatas tak tinggal angan2 kosong jer
berikan aku kesempatan dan peluang untuk semua dia atas ya allah

p/s: umi n abah tanya,bukak sem nak henpon ke nak keta? hish!! dilema betul soklan nie ;p

1 comment:

aRieF said...

ermm..pilih kete la..kalu ko malas nk panas kn engine..aku leh tolong...hahahhaa