Sunday, April 18, 2010

Saya jawab tag nie


reminder to all readers : all this are craps okay *certain thing ajer yg btul* jd dont make it a big deal

10 fakta tentang saya

1.      Saya sayang keluarga saya
2.      Friendship sangat penting dalam hidup saya that is why im reaaly concern about my relationship with friends I love
3.      Saya boleh jadi miserable n tak sedap hati bila ada problem in my relationship my beloved friends
4.      N saya sgt mudah terasa terhadap org yang saya sayang *all of you be concern okay bout this matter*
5.      Saya suka lagu omputih n pliz don’t judge me if I hate malay songs. U know the reason why aren’t you?
6.      Syariah law is my first concern about my study eventhogh dah drop *sebab saya akan amek DSLP insyaallah*
7.      Saya sayang orang yang memahami diri saya *very much love*
8.      Adik2 adalah penguat diri saya untuk saya lebih maju kerana saya mahu dorg jadi lebih hebat dari along diorg ni
9.      I had abang angkat masa form 2 dulu tapi he just disappear after one misunderstanding *SGT SAYANG***
10.  Its just me and  love myself

10 perkara menakutkan saya

1.      Allah la obviously
2.      Mati *walaupon mati itu pasti*aku tak sedia lagi ya Allah
3.      Hilang org yang saya sayang *family and friends*
4.      Bawak moto masuk highway *sumpah takmau p giant naik moto ikot highway lagi*
5.      Gemok *haha*
6.      Kahwin dengan orang yang saya tak cinta
7.      Dipulaukan
8.      ……..
9.      ……..
10.  ……..

10 perkara yang selalu saya sebut

1.      Kepala …. Ho atau pape jer sambunganya…
2.      Bongok
3.      Bengong
4.      Aku rindu ko…
5.      Ish….asal susah sgt nie
6.      Harap2…
7.      Kalaulah…
8.      ………
9.      ………
10.  ……….

10 perkara yang amat bernilai
  1. Umi abah n adik2
  2. Kawan2 yang saya sgt sayang
  3. Cincin yang tgh pakai skg
  4. Henfon sony yang putih nie *walupon dah patah depannya*
  5. Mesej2 dalam henfon tersebut
  6. Laptop yang rosak skrinnya tue
  7. QURAN okay
  8. Perfume avon haiku yang dipakai skg
  9. Crocs n sneakers kepunyaan
  10. Rumah sekarang
10 'pertama kali' dalam hidup saya

1.      French kiss *time kat……. Cant told ya*
2.      Overnight dgn abang angkat kesayangan yang tah kat mana tah *SGT RINDU*
3.      Pegi Indonesia tajaan uia *my first oversea*
4.      N my first time naik flight *haha*
5.      Falled in love kat nilai *falled okay past tense*
6.      Dapat henfon pertama lepas masuk matrik perak
7.      Jumpa kwn sekepala kat gombak nie
8.      Became a libraryholic kat Gombak *pengalaman yg sgt dahsyat* haha
9.      Kuar lewat malam sejak masuk uia
10.  ………

5 orang bertuah
1.       Izzat ghazali *ko sangat mesti before fly*


2.       Ridhwan saleh *ko wajib  update blog ko*


3.       Syed fadhil *walapun aku tau ko takkan post crap yang macam nie kat blog ko* haha


4.       Cham *haruslah bila balik mabul nanti*


5.       Zam *no reason* haha


6.        Yang len2 cam ina, b, ain tak perlu lah kan sebab korang dah wat but aku still tag korang



No comments: